El passat dijous dia 27 de febrer l’alumnat de 4t va realitzar una sortida al cementeri de Porreres organitzada pel departament de Geografia i Història. El doctor en Història, Bartomeu Garí, va servir de guia al racó de la memòria de l’Oratori de la Santa Creu. Després anaren a visitar l’àrea d’exhumació de la fossa de Porreres i els explicà tota la feina que s’havia fet el novembre del 2016 quan Francisco Etxebarria i el seu equip hi trobaren més de 55 cossos. Tot l’alumnat va mostrar-se molt participatiu i interessat en el tema. Dijous dia 5 es completarà l’activitat amb el relat de Maria Ripoll Garau, neboda de Climent Garau, batle de Porreres assassinat durant la Guerra. Amb aquesta xerrada es vol posar de relleu el paper de les dones silenciades durant la Guerra Civil.