Benvolgudes famílies,
Ens posam en contacte amb vosaltres per informar-vos de les dates d’inici el curs escolar 2021-2022.
Seguint les recomanacions COVID-19 per part de la Conselleria d’Educació i Formació Professional es farà l’acollida de l’alumnat de forma escalonada.
– Divendres dia 10 de setembre de 8-14h acollida de l’alumnat de 1r d’ESO. (Els busos sortiran de Montuïri i Vilafranca a les 7:30h).
– Dilluns dia 13 de setembre de 8-10:30h acollida de tot l’alumnat (1r, 2n, 3r i 4t d’ESO). A partir de les 10:30h inici de les classes lectives. (Els busos sortiran de Montuïri i Vilafranca a les 7:30h).

També aprofitam per recordar-vos les principals mesures de prevenció front a la COVID-19 de cara al proper curs.
Independentment del fet que la majoria del professorat i personal no docent i de l’alumnat major de 12 anys comptarà amb la pauta completa de vacunació abans de l’inici de les classes i, considerant que aquesta és efectiva per evitar les complicacions més greus de la malaltia, però no els contagis, cal que tothom (vacunats i no vacunats) mantenguin estrictament les mesures de prevenció establertes i, més especificament:

● Us recomanam la vacunació de l’alumnat major de 12 anys, quan estigui indicada, si encara no ho heu fet. Si encara no ho heu fet podeu posar-vos en contacte amb el vostre centre de salut.
● Cal utilitzar la mascareta, independentment de l’estat de vacunació, tant en espais interiors com exteriors. La mascareta ha d’estar en bones condicions i ben ajustada de forma que cobreixi la boca i el nas.
● També recomanam rentar-se les mans amb freqüència amb gel hidroalcohòlic o aigua i sabó.

Estam a la vostra disposició per a resoldre qualsevol dubte o dificultat que pogueu tenir tant
de l’inici de curs com de l’aplicació d’aquestes mesures.

Atentament,
Equip directiu