Ja tenim aquí la nova fornada d’alumnat cibermentor! Aquest curs, i ja en van quatre, un nombre de 28 joves han fet una primera formació per posteriorment treballar com a mentors amb l’alumnat de 1r d’ESO, amb qui compartiran espais i moments per parlar de les xarxes socials, d’Internet i de tot el que ens hi podem trobar, tant de positiu com de negatiu.
Val la pena recordar que la iniciativa  està organitzada  per l’Institut balear de la Joventut (IB Jove) amb la participació de l’Institut per la Convivència i l’Èxit Escolar (Convivexit), que aporten els recursos materials i les persones formadores.
Ens fa sentir ben contents i agraïts que un bon grapat del nostre alumnat vulgui participar en aquest projecte d’aprenentatge-servei amb tanta il·lusió i  participació, des de la voluntarietat i l’altruisme.