Estimades famílies,

Us volem informar que el proper dijous 30 d’abril realitzarem videoconferències familiars per nivells per poder resoldre aquelles preguntes o dubtes que pugueu tenir. Els horaris de les reunions seran els següents:

• 18:00 1r ESO
  • 18:30 2n ESO
  • 19:00 3r ESO i FPB
  • 19:30 4t ESO

Per poder gestionar millor i agilitzar les reunions seguirem les següents indicacions:

1. Les preguntes i dubtes s’han d’enviar prèviament al correu joanramonxamena@iesporreres.cat. Ho farem d’aquesta manera, ja que així podrem resoldre aquells dubtes o preguntes més sol·licitades i generals, sense obrir debats.
  2. Haureu d’entrar a les videoconferències amb els correus electrònics de l’alumnat.
  3. Us demanam la màxima puntualitat.
  4. Heu de tenir els micròfons i càmeres desconnectades.
  5. En cas de tenir alumnat de diversos nivells, podeu entrar a les diferents reunions.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Atentament

Equip directiu IES Porreres