Chromebooks

Preguntes més freqüents:

No tenim chromebook, on el podem comprar?

El procés de compra es fa en línia a la web: https://www.iconoedu.com/ca/acces-centres

El codi del centre és 07013152. Heu de seguir les instruccions que us aniran facilitant.

ATENCIÓ: En cas de dubtes, teniu a la vostra disposició tot el material d’ajuda (guia, tutorials i explicacions de les garanties i opcions de finançament) al següent enllaç:

Ara mateix tenim dificultats econòmiques i no ens podem permetre un chromebook. Què podem fer?

Posau-vos en contacte amb els serveis socials del vostre poble per notificar la vostra situació. L’institut pot sol·licitar alguns ordinadors sense cost per aquells casos en que estigui justificada la necessitat.

Ja tenim un chromebook de l’escola, hem de fer res més?

Heu de fer el procés de compra igual, però únicament heu de comprar la llicència Google (41,14€). Amb aquesta llicència podem fer instal·lacions i configuracions de seguretat a l’ordinador de forma remota. La compra de la llicència és obligatòria.

És obligatori comprar els complements?

No. Comprau únicament allò que necessiteu. Sempre hi ha l’opció de reutilitzar material que ja tengueu a casa.

Encara em dura la garantia de l’altra escola?

Les garanties són opcionals i depenen de cada cas. Si vareu comprar algun tipus d’extensió de garantia no afecta que hagueu canviat de centre, segueix fins que s’acabin els anys contractats.

Quins serveis estan inclosos?

• Assistència del Coordinador TIC (dubtes i suport al centre)
  • Servei de missatgeria en cas d’avaria: Recollida i entrega del chromebook a domicili/centre
  • Diagnòstic i pressupost avaria
  • Reparació defectes de fàbrica i els casos de garantia
  • Gestió dels dispositius (seguretat i configuració)

I quins serveis no estan inclosos?

• Cost de les reparacions derivades d’un mal ús o un cop exhaurida la garantia
  • Assistència a l’alumnat no matriculat al centre
  • Tots els serveis relacionats amb la gestió d’avaries en cas que es compri l’ordinador a Amazon o altres tendes.
Recordau que el chromebook és una eina de feina. Si s’utilitza per altres coses, la seva vida útil serà més curta i hi ha més opcions d’avaries o fins i tot d’haver-ne de comprar un de nou.
La responsabilitat de fer un bon ús del chromebook és compartida entre professorat, famílies i alumnat. Recomanam fer un ús lògic dels dispositius amb pantalla (televisió, mòbil, tauleta, consoles, ordinadors, etc) tant en la manera com s’utilitzen com en el temps que s’hi dedica.