APIMA,  Circulars

Comiat d’estiu de l’APIMA

Benvolguts/des,

S’acaba un altre curs i comença un temps de descans i de desconnexió que permetrà agafar forces i tornar a començar amb molta il.lusió.

Des de la junta de l’APIMA IES Porreres, volem refermar el nostre compromís per estar al costat de qui amb tanta dedicació i esforç contribueix al creixement intel.lectual, emocional i social dels nostres fills i filles. Volem agrair a l’Equip Directiu la il·lusió i les ganes de millorar dia rere dia el projecte educatiu del centre perquè tots els grups implicats, des del l’alumnat fins al personal docent, administratiu i les famílies puguin desenvolupar les seves funcions amb garantia i responsabilitat. Teniu el nostre suport en aquesta tasca imprescindible i valenta.
Volem també informar-vos del que ha estat la implicació concreta de l’APIMA aquest curs. Hem assumit les despeses de les següents activitats: xocolatada de Nadal, agenda escolar, bunyolada, bus equivalent a una sortida per alumne i el bus d’anada i tornada a l’aeroport per al viatge d’estudis. Hem col.laborat també amb l’activitat del fogueró de Santa Catalina i amb el programa de reutilització de llibres. Enguany, també s’ha fet la inversió de comprar un equip de so, una eina molt important per a les activitats exteriors dels centre.

Finalment, volem donar les gràcies a na Coloma Miralles, que deixa la junta, per la seva participació com a secretària. Li desitjam sort a ella i a la seva filla en aquesta nova etapa escolar que ara inicien.

I a tota la comunitat educativa de l’IES Porreres, molt bon estiu!!!!